ARTIKEL TERKINI

SUKA APA YANG ANDA BACA?

Bantu kami LIKE page ni

Wednesday, December 17, 2014

VUVUZELA TERBESAR DI DUNIA DI SUNWAY LAGOON !!!




VUVUZELA ?  Mungkin anda teringa lagi semasa World Cup 2010 di South Africa dimana Vuvuzela merupakan alat muzik yang dimainkan oleh penonton ketika menyaksikan perlawanan bola sepak disana.Fenomena Vuvuzela terlah lama masuk di Malaysia. Dan kini ia meresap pula ke Sunway Lagoon. Permainan sukan air terbaru oleh Sunway Lagoon iaitu Vuvuzela bakal menjadikan permainan ini dinanti oleh semua penggemar aktiviti riadah disini.

Hujung minggu ni, Nuffnang ada buat contest dimana anda juga boleh merasai kehangatan permainan air di Sunway Lagoon ini. Dan inilah sebab kenapa saya nak sangat mencuba permainan terbaru ini:-

             
 (Siapa yang nak pergi Sunway Lagoon, tak payah pikir banyak, Homestay ni terbaik!!)


Why do you want to join Nuffnang for a bloggers’ day-out at Sunway Lagoon?
Saya ingin menikmati permainan Vuvuzela ini bersama rakan blogger dan berkongsi keriangan serta keseronokan dalam aktiviti riadah dihujung minggu yang indah :)





Ini adalah beberapa gambar VUVUZELA di Sunway Lagoon. Lihatlah betapa best permainan ini dimana anda akan menaiki pelampung  getah yang akan menuruni laluan air yang mencabar. Pastikan akan membuatkan anda menjerit ketakutan kerana tinggi Vuvuzela ini adalah 30 meter dari paras tanah !!!
Dalam meraikan ulang tahun ke-20 Sunway Lagoon, mereka telah memberikan permainan dan pengalaman baru kepada peminat setia Sunway Lagoon. Anda tak perlu risau kerana pelampung getah dalam Vuvuzela ini mampu menampung berat sehingga 454 Kg  dan detik manis anda akan dirakam video oleh pihak Sunway Lagoon.


Untuk maklumat lanjut lawati  www.sunwaylagoon.com atau www.facebook.com/sunwaylagoonMalaysia.




Post a Comment

 
Copyright © 2014-2015 wiiiiii - All Rights Reserved.
Powered by Blogger

Like kami di Facebook untuk lebih info!

Terima kasih atas sokongan anda!


SUKA APA YANG ANDA BACA?

Bantu kami LIKE page ni