ARTIKEL TERKINI

SUKA APA YANG ANDA BACA?

Bantu kami LIKE page ni

Saturday, December 6, 2014

PUNCA SEBENAR GADIS CANTIK INI DITOREH MUKA.




Kecoh di media2 sosial dengan kes seorang gadis disamun dan ditoreh mukanya di rumahnya sendiri . Kejadiaan yang berlaku di Wakaf Berangan Sri Aman Pasir Puteh , Kelantan , menyebabkan mangsa , Nur Shafiqa 22 , mengalami kecederaan di bahagian dahi dan pipi selain lebam akibat ditumbuk .




Ramai berpendapat kes itu merupakan kes samun kerana rumah mereka dipecah masuk dan barang berharga yang diambil termasuklah cincin emas , gelang tangan dan juga iPhone 5s . Mangsa juga turut nyaris dirogol oleh penyamun berkenaan tetapi tidak jadi .




                                             

Namun apa yang diterangkan oleh sorang pekerja hospital tempat mangsa dihantar untuk menerima  rawatan menerangkan sebaliknya .

                                                   

' Di sini saya nak tegaskan ek . Sebenarnya ni bukan kes samun . Ni kes dendam . Si ex dia ni tak puas hati sebab dia bertunang dnegan orang lain . Duit habis dah banyak faham2 je la . Dan dia datang untuk dapatkan rawatan di hospital tengku anis dimana tempat saya bekerja, Pasir Puteh . So untuk perempuan di luar sana jangan kikis duit laki k . Taknak cakap taknak je senang . Memang kat kampung dia ni sorang je yang famous sebab lawa kan . Hmmm . .'

Iktibar yang boleh diambil melalui kejadiaan ini , perempuan janganlah mengambil kesempatan terhadap lelaki dan menggunakan lelaki . Sebab sayang macam2 boleh jadi . Contoh , kejadian yang berlaku sekarang .


                                                
KOMEN PAKLONG:

Paklong ada latar  belakang dalam bidang perubatan, muka dia akan sembuh, yang nampak macam lebam tu kejap ja, nanti akan surut. Parut tu insyaAllah akan hilang dgn rawatan laser.

Paklong aci kerat jari, akan ada syarikat kosmetik yang akan taja rawatan adik ni dan jadikan dia sebagai duta.

Teguran paklong buat semua BLOGGER dan pengguna internet. Jangan SEBAR gambar dia tak tutup aurat!!! Korang nak tanggung dosa  ke?

Kepada perompak dan perogol, semua LAKNAT ALLAH berpanjangan ke atas anda!!!

Kepada yang berminat untuk beriklan di blog Paklong ni, boleh baca di sini.




Post a Comment

 
Copyright © 2014-2015 wiiiiii - All Rights Reserved.
Powered by Blogger

Like kami di Facebook untuk lebih info!

Terima kasih atas sokongan anda!


SUKA APA YANG ANDA BACA?

Bantu kami LIKE page ni